מכירה וילה, Malindi, Malindi, קניה, Casuarina Road

מכירה - Cod. 43272

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 500 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 1

וילות קסומות שנבנו לאחרונה למכירה הממוקמות במאלינדי,
אני מציע למכירה שתי וילות מפוארות הממוקמות רק 600 מטר מהחופים הקסומים של מלנדי, קניה, באחד האזורים היפים והמבוקשים ביותר בעיר. וילות אלה שנבנו לאחרונה, מצוידות בכל נוחות ועם גימורים משובחים, הן אידיאליות למי שמחפש נכס אקסקלוסיבי ויוקרתי.
הוילות מורכבות מארבעה חדרי שינה גדולים, כל אחד עם חדר רחצה פרטי וחדר ארונות, ובכך מבטיחים פרטיות ונוחות מירבית לכל אורח.
המטבח מרווח ומאובזר במזווה, כאשר חדר הכביסה והאמבטיה בגישה מבחוץ משלימים את חללי השירות הייעודיים. הסלון הראשי, הממוקם בחוץ, הוא חלל גדול שבו על ידי הצבת שולחן אוכל גדול הוא יהפוך לאזור מגורים נוח המשקיף על בריכת השחייה, מושלם לבילוי רגעים של נינוחות עם חברים ובני משפחה.
הווילות בעלות שטח פנים פנימי נטו של כ-155 מ"ר וחלל חיצוני המשמש כאזור מגורים ואוכל, מתחת לגג עלי דקל טיפוסי, של כ-165 מ"ר נטו.
בחוץ, הווילות מוקפות בגינה גדולה של למעלה מ-800 מ"ר בה תוכלו להירגע וליהנות מהטבע בפרטיות מוחלטת. בריכת השחייה בגודל 60 מ"ר היא מקום מושלם להתקרר בימי הקיץ החמים, עם אזור סולריום לשיזוף.
מגרש הוילות כולל חניה ומבנה עצמאי קטן בשטח 30 מ"ר המאובזר במטבחון, חדר שינה וחדר רחצה פרטי. חלל נוסף זה מושלם לאירוח חברים או משפחה, או כמקום לינה לצוות ביתי.
וילות אלו עוצבו להציע נוחות ויוקרה מירבית ופרטים שנאספו בקפידה בכל פינה בנכסים; הם מייצגים הזדמנות ייחודית עבור אלה המעוניינים ליהנות מנווה מדבר של שלווה ושלווה במקום בעל יופי יוצא דופן.
אזור כביש קזוארינה, מלנדי

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB