מכירה קרקע לבנייה, Naivasha, Nakuru, קניה, North Lake Road

מכירה - Cod. 42619

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 40000 m²
  • חדרים: 0

עלילה 15 - עלילת ג'ירפות

מגרש מיוחד בלעדי למכירה עם תוכניות בנייה במיקום שקט בלב אזור חיות בר. הנכס הוא 10 דונם שהם כ-20,000 מ"ר והוא חלק מעיור שקט של 16 יחידות בלבד בסך הכל. כל חלקות הקרקע בשיכון הן בגודל של בין 5 ל-10 דונם ולא ניתן לבנות עליהן יותר מ-1-2 בתים, כך שהפרטיות והשלווה מובטחות.

עם התוכניות שסיפקנו האדריכלים המקצועיים שלנו, כבר ביצענו עבורכם את רוב העבודה ותכננו בית יוקרתי בסגנון ים תיכוני, טוסקנה. הוילה מורכבת ממטבח מרווח עם פינת אוכל בקומת הקרקע וסלון נעים בקומה הראשונה עם מרפסת ונוף פנטסטי של האגם. הסלון תוכנן עם בר קטן ופינת קריאה. בנוסף, משרד קטן נפרד וחדר טלוויזיה משלכם לתחושת קולנוע ביתי נהדרת. בוילה שני חדרי שינה, כל אחד עם חדר רחצה משלו וחדר ארונות. בנוסף, בוילה יש סטודיו עם כניסה נפרדת, מושלם לאורחים או לילדים בוגרים שרוצים יותר פרטיות. הסטודיו כולל חדר רחצה, סלון ופינת אוכל ומטבחון. יש גם בריכת אינסוף גדולה, מגרש טניס וחדר כושר עם סאונה.

אם תרצו ליישם את רצונותיכם בעצמכם, תוכלו להתאים את התכניות בהתאם או שנשמח לרשת אתכם עם האדריכלים שלנו ותוכלו לתכנן את בית החלומות שלכם מאפס בעצמכם. אין כמעט גבולות לגמישות שלך.

פיתוח הדיור מוקף בשמורות טבע ובשטחים חקלאיים. מלבד זאת, בסביבה הקרובה ישנו מלון יוקרתי עם מגרש גולף מקצועי. ניתן להגיע בקלות למסעדות, ברים וסופרמרקטים ברכב. המינימרקט הקטן הקרוב ביותר נמצא במרחק של 10 דקות בלבד משם וסופרמרקטים בינלאומיים גדולים נמצאים במרחק של כ-30 דקות נסיעה ברכב.

ניתן להגיע למקום האירוח בקלות באמצעות טיסה. זמן הטיסה מניירובי הוא כ-15 דקות ויש מסלול טיסה פרטי זמין במרחק של 5 דקות בלבד ממקום האירוח. זה גם קל להגיע ברכב בתוך כשעתיים מניירובי.

צוות המומחים האוסטרי שלנו בעל ניסיון רב שנים בקניה ויכול לרשת אותך עם שותפים מקומיים מקצועיים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB